One down, three to go

Det är över! Grupparbetet är done with och jag känner mig så lättad! Redovisningen gick till och med ganska bra. Så jag är ganska nöjd. Nu kan jag släppa det. Stryka det från min lista. Gå vidare.

Ni förstår inte hur glad jag är just nu! Jag har bara en historieuppsats, en dansanalys och en spanskaredovisning kvar. Sen är det ingenting mer den här terminen! Halleluljah! Dessutom har vi inga mattelektioner längre eftersom nationella var i tisdags och det är ju det de sätter betyget efter så där finns det ingenting mer att göra. Och engelskan är typ också slut redan. Och jag förstår inte vad vi ska göra mer i svenskan heller.... Så skolan är i princip slut! Sommar, sommar, sommar! Here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0