Hej hopp

Jag kom precis hem, har varit i Vårberg och hjälpt min syster Klara att flytta hennes grejer från Kajsas (min andra syster) källare. Jag gick upp kvart över sju imorse för att vara på plats halv nio, redo att hugga i. Även ifall jag skulle ha behövt sova bort halva dagen på grund av sömnbrist och stress, så är jag glad över att jag inte gjorde det. Jag är faktiskt riktigt tacksam över att jag hade en anledning till att stiga upp tidigt. Klockan är inte ens elva nu och jag har massor av tid! All denna tid ska fyllas med fantastiskt roliga saker såsom matte, spanska och historia. 

I fredags var det ju första maj så då blev det demonstration och senare även lite allsång, trängsel och öljakt på Café 44. Tillbringade också många timmar i Vitabergsparken med syster och vänner och vänners vänner. Förutom att jag brände näsan litegrann så var det otroligt mysigt och jag var en ganska glad prick.


Våren 07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0