Fan då!

Jag är ju sjuk dåra och man måste ringa och sjukanmäla sig innan 12.00 i min skola, om frånvaron ska registreras. Men igår missade jag det eftersom att jag satt och skrev nationella mellan halv nio och halv ett så då blev det skolk på resten av den dagen. Idag lyckades jag sova ända fram till prick tolv. Så jag rusar såklart till telefonen, meeen det är såklart för sent. En minut över tolv är en minut över tolv. Så, ja, jag får ju skolk två dagar i rad nu. Damn.

Vilken tur att jag ska åka till skolan och göra grupparbete nu då! Då kan jag ju i alla fall få närvaro på sista lektionen! Yaaay.

Kommentarer
Postat av: Ulf

Det där tycker jag är så irriterande! klockan tolv...Man ska sova när man är sjuk!(och vara uppe hela natten) Liksom, hallå!? Det är lag på det!(nästan)

2009-05-14 @ 19:19:16
URL: http://junnarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0