Sportlovet

Jag har inte skrivit så mycket det här lovet på grund av att jag helt enkelt inte har haft lust. Det har varit ett dåligt lov, fast samtidigt har det varit ett bra lov. Jag skall icke tala om det dåliga, det finns liksom ingen anledning. Varför tvinga på er mina personliga problems? Känns så taskigt.


Så, det har varit ett bra lov. Jag har sovit en massa på natten och jag har sovit en massa på dagen och jag har varit vaken ända tills det blivit morgon igen. Jag har ägnat mig åt någonting jag älskar men alltför sällan hinner med och det är att kolla på en väldigt massa film! Såg en massa bra rullar både före och efter Oscarsgalan (som jag för första gången lyckades kolla klart på innan jag somnade). Jag har shoppat och jag har ätit en massa onyttigheter och vet ni, det kändes bra! Jag har umgåtts med folk som gör mig glad och jag har blivit ännu gladare alla de dagar solen har spridit värme över Stockholms. Och jag har  fyllt år! Igår, närmare bestämt. Fast egentligen så fyller jag ju år idag, men... det spelar ingen större roll! Till sist har jag också gjort väldigt mycket bara ingenting. Utan att få ångest! Jag har haft ett bra lov. Helt enkelt.



En av bilderna Nadja tog på mig under vår shoppingrunda i tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0