Det enda jag pratar om just nu

Imorgon är det fredag och då har vi, tekniskt sett, vår sista föreställning. Vi fick nämligen en extra speldag på måndag eftersom det var så många som ville se vår föreställning, men vi ser imorgon som grand finale och måndagen som en extraföreställning helt enkelt! Så efter sista föreställningen  imorgon ska vi till Herman's alla dansare och äta gott för att fira vårt hårda arbete och det fantastiska, supergrymma resultatet! Vi bokade bord idag för säkerhets skull, eftersom vi är femton stycken...

Så här såg det ut på dagens föreställning av O2. (Min pappa har fotat)



Ur performanceakten. Eller prologen, som vi brukar kalla den.


Vackra Nea kör sitt lika vackra solo. (Vad jag ser förbannad ut!)


Här har vi den minst lika fina Vilma ur hennes och Ullerts duett.


Ett av de många klustrena.


Skuggspel.


Jag i slutsolot. Egentligen är det miss Hallerdals solo, men eftersom hon har skadat ryggen så har jag fått agera inhoppare.

Kommentarer
Postat av: Ulf

Jag mailar dig mina bilder sen! :D

2009-03-13 @ 12:40:07
URL: http://junnarp.blogg.se/
Postat av: Ann

Det är inte så ofta sjuttonåringar svänger sig med ord som "kluster". Det brukar vara mer akademiskt laddat.

2009-03-13 @ 23:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0