Dag två

Jag var minst lika trött idag när jag kom hem (vid halv åtta). Jag däckade i soffan det första jag gjorde, och hade inte mamma skrikit på mig så hade jag legat där än. Ska strax gå och lägga mig på riktigt...
Idag är jag verkligen trött fysiskt också, för vi har dansat nästan hela dagen. Vi har gjort en del ändringar i materialet och börjat finslipa och så. Och det börjar se gaaalet bra ut! Jag som var rätt stressad i slutet på förra veckan över hur vi skulle sätta allt i tid känner mig väldigt lugn nu. Allt är ju klart liksom, nu behöver vi bara finslipa, finslipa, finslipa och repa, repa, repa!

Jag och Nea fick upp våra superheta affischer idag också! Bättre sent än aldrig, jag vet. Det som suger är att det nästan inte finns några biljetter kvar. Vi spelar bara fem föreställningar, varav ena akten är i en danssal där man bara får in trettiotvå pers. Så det är en massa folk som vill komma som inte kommer få plats. Vi håller dock på att ordna så att vi eventuellt får spela en föreställning till. Hoppas verkligen att det går vägen. 


Den superheta affischen som pryder Södra Latins väggar. Foto: Vilma Weinstock

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag skrek inte alls på dig! Det är inte sant.

2009-03-04 @ 01:08:12
URL: http://mammann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0