Dag fyra

Hej och hå vad det går! Idag var det näst sista dagen på produktionsveckan och nu börjar jag bli riktigt stolt över vår föreställning. Damn, alltså, den är grym! Vi hade genrep idag, med publik, och sen hade vi ett publikrep till lite senare på dagen. Det är så stor skillnad att köra med publik och kostym och mask och allting, och det är så mycket roligare! Att jag får skavsår av min kostym (Jag ska dansa i en byggoverall. Typ blåställ) är en annan femma.

Nej, nu ska jag ta en lååång dusch och verkligen ta hand om mina trötta lemmar. Hade velat ta ett bad egentligen, men eftersom vi håller på och renovera badrummet så går ju inte det. Dusch får duga. En varm dusch får det bli också, så att jag kan sträcka ut mig lite sen för herre min skapare vad spänd jag har blivit de senaste dagarna! Spänd och stel och träningsvärkig. Hittar på egna ord nu för jag är för trött för att orka formulera mig på något bättre sätt...

Imorgon har vi fått sovmorgon till tio noll noll! Hur najs är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0