Trött och glad

Jag är glad idag. Trött som fan, men glad. Nororna och Vilma och jag sov hos Linsen igår efter att ha varit på fest på Värmdö. Vi drog därifrån rätt sent och kom därför inte i säng förrän vid fem någon gång. Trots att vi var så sega allihopa så kravlade vi oss upp relativt tidigt imorse (förutom Vilma som drog iväg äckligt tidigt för att jobba) och gjorde en egen "frukostbuffé". Frukosten är ju som vi alla vet dagens bästa och viktigaste måltid, och det är verkligen värt att lägga ner lite tid på att göra den lite extra myspysig!

Anyways, det var meningen att jag skulle ner och dansa idag, men förståeligt nog så orkar jag faktiskt inte! Känner hellre för att sätta mig i soffan med en fet kopp te och läsa Historia och Kultur- och Idéhistora. Faktiskt. Jag kan dansa imorgon istället, danssalen är ledig då också...





Bara en random bild från i somras när jag lånade Klaras feta hatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0