Fler mästerverk

Ja, jag bildbloggar. För det är det minst ansträngande. Men kul! Jag känner mig som fjorton år igen när jag skuttar omkring i skolan med kameran i högsta hugg, och tar meningslösa bilder på mina vänner!



Försov mig idag igen. Stängde av alarmet i sömnen - en klassiker. Trodde att jag skulle undvika det för jag gick och la mig 21.30 igår. Men tji fick jag, och missade kulturhistorian! Här är i alla fall Nea som preppar för engelskan...


Vi snackade om böckerna vi läst och skrivit book review på. Nealita och jag babblade på om Twilightböckerna. Lova här är inne på el libro numéro quatro.


Nora, Nea, Lova och Minda utanför el colegio.


En fantastisk grej med min skola: den ligger en minut från Götgatan! Så man hinner med en snabb shoppingrunda på lunchrasten om nu vill!


Vi ville. Vi gjorde ett besök på Monki och handlade på rean. Och vilken rea sen, jag hade kunnat köpa hur mycket som helst! Men det gäller att hålla i sig... Jag nöjde mig med en blå jättefin klänning och en brunbeige tröja. Eller ja, nöjd och nöjd, jag är faktiskt lite bitter över att det inte fanns några grå chinos i min storlek.


Olivia, Lisen, Sophia och Katja på svenskan.


Sophia aka Maggan var precis lika pepp som jag på spanskan. Jag sov och hon sms:ade med Minda. Vi är sånna flitiga små skolflickor! Läs hennes blogg. Den är waaay cooler than mine. Puss.

Kommentarer
Postat av: Nadja

REA! PÅ MONKI!! Det är min dröm.:)

2009-01-27 @ 15:32:08
Postat av: Saga

Jaa men åk dit då! Min klänning och tröja skulle ha kostat 600 spänn men jag fick dem för 150 :D

2009-01-27 @ 18:15:18
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0