Trötter

 


Här har ni mig. Finnig och fräsch som vanligt. Ja men visst, lilla jag drog från skolan tidigt idag för att jag mådde avföring. Alltså, man kan ju vara i skolan när man är sjuk och ändå arbeta på lektionern. Men när det är fyra timmar och fyrtio minuter dans på schemat och man inte kan delta utan att bli ännu sjukare... Då känns det som att det är mer värt att vara hemma. Så, trots att jag får ogiltig frånvaro på jazzen och kulturhistorian, så valde jag att åka hem. Fast först var jag med på produktionsarbetet. Vi kom riktigt långt idag, trots att en tredjedel av dansklassen var hemma på grund av sjukdom. Vi satte nästan all kostym, jag ska (eventuellt) ha på mig en superhet overall. Blåställ typ. Lite svårt att röra sig i, men vad gör man inte för konsten?

Nu till någonting jättekonstigt: Jag är ledsen för att jag glömde matteboken i skolan!  Jag tyckern nämlige att det vore så skönt att sätta mig ner och räkna lite just nu. Jag vill räkna matte! Jag vill lösa ekvationssystem med substitutionsmetoden! Det är ju helt stört! Jag måste verkligen vara sjuk på riktigt....


 


Kommentarer
Postat av: Sara

Själv kan jag knappt med ord beskriva hur glad jag är att jag inte har någon matte i år. Att jag kanske ska läsa matte nästa år försökr jag dock förtränga. ;)

2009-01-29 @ 16:53:29
URL: http://www.sigurt.devote.se
Postat av: Kajsa

Ja, du är en sjuk, sjuk människa ;)

2009-01-29 @ 19:31:02
Postat av: Saga

Ja, jag skulle ju ha varit klar med matten i ettan om jag inte hade valt till Matte C. Varför gjorde jag det??

Men Sara, du går väl ut nu...?

2009-01-30 @ 09:16:56
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0