Sum it up

Den här söndagen kommer inte bli speciellt rolig för min del, jag måste nämligen ägna mig åt saker som matematik, kulturhistoria, svenska och engelska. Blir en liten kontrast där till gårdagen, som var riktigt angenäm. Faktiskt.

På förmiddagen jobbade jag lite med Uffen. Vi delade ut Studieförbundet Vuxenskolans kursprogram i Huddinge centrum, och tjänade därmed lite cash. Vi frös arselna av oss, ursäkta franskan, men vi behövde pengarna helt enkelt. Efter det drog jag in till skolan för att repa kinadans. Jag ska ju dansa på sergels torg nu på lördag, på det kinesiska nyåret. Det blir någon parad också, till Ostindiska muséet eller vad det heter, där vi ska dansa lite till. Kul! Hoppas på lite plusgrader bara, eftersom vi ska vara ute. Vi repade ute också, så vi gick sedan till String för fika och upptining. Seeeen drog jag och Nora hem till Marcus en stund innan Nora åkte vidare någonstans och jag och Marcus åkte till Hermans och åt världens godaste middag. Slutligen mötte vi upp Vilma på för att se Changeling på bio. Fy fan vad den var bra! Se den!

Blablablaaa... Nu måste jag plugga. Herrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0