Öppet hus

Jag är helt slut! Min kropp är helt mör för jag har dansat precis hela dagen. Vi hade öppet hus i min skola idag så då körde jag ju såklart järnet, men innan det hade vi ju tre dansklasser på skoltid också så det är inte så konstigt att jag är trött. Halv nio gick jag från skolan idag. Det belönas dock med sovmorgon till tjugo i tolv imorgon så jag klagar inte direkt.

Men det var kul med öppet hus! Det känns dock inte som att det var ett helt år sen det var jag som satt där och beundrade alla fina dansare och blev mer och mer övertygad om att det var på Södra jag skulle gå. Jag snackade med en massa nior idag, och jag vet inte hur många jag lyckades övertyga om att söka, men jag hoppas att det var några stycken i alla fall. Jag försökte förklara för dem att de inte ska låta sig skrämmas av förra årets intagningspoäng till just danslinjen för de var ganska mycket högre än de har varit tidigare år. Jag hoppas det gick in bara. Jag längtar så tills de nya ettorna kommer! Nollningen åååh!  

Förresten, jag hade ju världens mysigaste onsdag igårt tillsammans med Nea, Nora och Marcus. Vi var hemma hos Norisen och bakade en massa gött som vi sen sålde på öppet hus. Och så sov vi där allesammans och hade det jättemysigt! Jag önskar att alla onsdagar vore som den igår. Det är en sån avslutning som behövs för domedagar som onsdagar när vi slutar så sent och så vidare och så vidare. Så ja, det var uppskattat!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ni var grreat. Skitduktiga verkligen!

2009-01-23 @ 23:27:52
URL: http://linnyy.blogg.se/
Postat av: Saga

Tack Linn, vad du är gullig ;)

2009-01-24 @ 08:56:19
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0