Min dag i bilder (som en äkta bloggare!)


Tog lite egopics på förmiddagen i brist på annan, vettigare sysselsättning. Lägg märke till moppefjunen.



Det blev många fina bilder. Den här hör helt klart till de bättre. Jag menar, hur snygg får man bli? Det är nästan skamligt så snygg jag är på den här bilden! Tycker ni inte?


Min utteputte Baby Nadjuff kom förbi i mysig kofta. Har ni förresten sett hur snygg hon är i håret? Det är helt gaaalet hur fint det är. Det är mycket blondare i verkligheten though... Men hon är fin hon, Nadja.


Vilket är mer än man kan säga om mig. Ibland i alla fall. Ibland undrar man ju nämligen vad det är för fel på mig... Hur som helst så bakade vi scones.


Mmmm. Scooones.


Och nej, det uttalas inte "skånns"! "Skouuns" säger man, och hör sen!


Vi åt sedan de nygräddade skoouunsen framför denna film. Som är helt underbar. Om du inte har sett den så har du verkligen missat något. Se den. Snarast.



Självklart tog vi oss också tid att tönta oss framför kameran. Som vanligt, alltså. Nadja, din tönt! Sedan lämnade vi min enkla boning tillsammans. Nadja begav sig hemåt för förberedande av utgång. Jag tog mig till danssalen för livsnödvändig träning. Inga bilder därfirån dock.



Kom sedan hem nästan fyra timmar senare. Åt lite pasta-qournsås-rester till middag, för jag lagar inte mat. Det är helt enkelt inte min grej. Inte när jag är själv i alla fall. Nu ska jag göra mig en kopp te, det blir säkert artonde koppen för idag. Så ska jag placera mig själv i soffan för att läsa ut New Moon, som för övrigt inte alls är lika bra som Twilight. Spana förresten in mina nya, mysiga fårskinnstofflor jag fick av världens bästa mamma igår. Jag älskarom.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Men plutte då, vad söt du är! :D Du är underbar du, och skååååånsen var mumsiga och filmen är grym!

Puss snygging! <3

2009-01-04 @ 14:57:45
URL: http://junnarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0