Min blivande danspartner!

Det blev inget dansande idag heller. Jag har känt mig så hänging hela dagen och ville inte riktigt utmana ödet genom att utsätta kroppen för påfrestningar. Och vilka påfrestningar sen haha... Men nej. Jag orkade inte. Börjar ju inte jobba förrän om drygt två veckor heller, så det är egentligen ingen brådska. Borde ha jobbat med mitt solo dock, men vaffan... Får se ifall jag orkar gå till skolan imorgon. Jag mår inte så bra, som sagt.

Men nu en rolig nyhet! Ja, roligt för mig i alla fall... Men jag berättade ju förut att jag ska börja dansa Lindy Hop. Lindy Hop är en pardans och jag tänkte faktiskt på att det skulle vara kul att anmäla en partner, men kunde inte komma på någon. Men då föreslog min mamma att jag skulle anmäla min bästa killkompis Aron! Jag hade inte ens tänkt på honom! Vilket är jättekonstigt, eftersom han också har dansat hur länge som helst, och varit assistent till Marre på Danscenter och grejer... Det är också weird att vi har delat samma intresse sen vi var pyttesmå men ändå aldrig har dansat tillsammans.

Men nu ska det bli ändring på det! För Aron blev nämligen också antagen! Samma dag som han anmälde sig också, vilket jävla flyt. Han kan tacka sitt kön för det, kan jag tro, det är nog inte lika många killar som tjejer som anmäler sig tyvärr. Men nevermind, jag är så glad!

Glad, glad, glad! 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad roligt!! :D Jag vill också dansa deeeeet, så jävla coooooolt..:O Vad kul för dig! :D

2009-01-12 @ 16:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0