Hejdå nollåtta! Välkommen nollnio!

Ja, jag tänkte ju då att jag skulle skriva en såndär årskrönika. En riktigt. Inte bara en lista. Jag har till och med gjort ett utkast. Men när jag läste igenom det så insåg jag att mitt liv inte är fullt så intressant att man vill läsa om det en gång till (allt jag har gjort står ju redan här i min blogg). Även om jag bara trycker ihop det mest läsvärda i en koncentrerad sammanfattning så.... Naej. Roligare saker kan man sysselsätta sig med.

Så, därav detta lilla inlägg. Eh. Ja, jag hade lika gärna kunnat låta bli att skriva helt, men har man en blogg så har man.



Och med denna förtjusande bild (från sommaren nollsju) önskar jag eder alla ett fröjderfyllt, framgångsrikt, roligt, givande, och allt vad ni nu önskar, år tjugohundranio!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hundbilden! :D hahah en fin sommar var det..

åhh, året 07 var ju lätt det bästa på länge.

Hoppas 09 kan leva upp till det. :)

2009-01-02 @ 14:21:29
URL: http://junnarp.blogg.se/
Postat av: Saga

Aaa fan... :) Vi hade det bra då hehe.



Ja men det gör den! Det ska jag se till!

2009-01-02 @ 16:48:02
URL: http://artichoke.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Men man skriver ju årskrönikan för sin egen skull! Jag har skrivit sen typ -98 och det är jättekul att gå tillbaks och kolla vad jag förväntade mig av det nya året, och vad som sedan inträffade. Årets krönika har jag dock fortfarande inte påbörjat...

2009-01-03 @ 15:41:30
Postat av: Saga

Men jag behöver väl inte en krönika för att komma ihåg vad jag har gjort under året! Bara för att du är gammal och dement... :P Jag kan utvärdera mitt år i huvvet! puss

2009-01-03 @ 22:45:39
URL: http://artichoke.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Men om 5 år, då kommer du att önska att du hade den där krönikan! Sucker.

2009-01-05 @ 20:52:28
Postat av: Saga

Som jag sa, bara för att du är gammal och dement...

2009-01-06 @ 00:50:45
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0