Hej onsdag, hejdå onsdag

Så var terminens första evighetsonsdag avklarad. Med lite hjälp av russin, kanelknäcke och en termosmugg fylld med flytande koffein lyckades jag ändå hålla blodsockret och uppe och tröttheten i skick hela dagen. Nickade bara till lite på svenskan, men det kan inte ha varit mer än fem minuter. På en dubbeltimme dessutom. I'm only human...

Vi arbetade flitigt med produktionen idag! Men hjälp! Tänk er, femton tjejer som allihop ska framföra sin åsikt exakt samtidigt! Låt den tanken sjunka in lite så fattar ni nog varför man blir lite trött i huvudet.
Bortsett från det: Det material vi fått fram är väldigt bra, men för tillfället känns det dock som att vi bara trampar en massa vatten. Vi har bara hunnit halv vägs in i akt ett (av tre) och det är faktiskt ändå bara två månader kvar till premiär....
 
Så tidsmässigt tycker i alla fall jag att det känns rätt tight, men samtidigt tvekar jag inte en sekund på att vi hinner klart i tid. Det gäller att ha lite is i magen bara. All form av hysteri och panik bör nämligen undvikas i allra möjligaste mån. Men, nu ska jag träna maaage och aaarmar. Mina triceps är ju näst intill obefintliga... Sen sova. Puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0