Det kan inte bli bättre

Vårterminen börjar ju imorgon (fast jag började skolan i onsdags, jag vet, men det var ju fortfarande hösttermin då vettu!) så vi har fått vårt nya schema. Och vilket schema sen! Helt fantastiskt! Onsdagar är från och med nu min favoritdag! Då börjar jag nämligen tidigast möjligt, klockan 08.00, och får sen vara kvar i skolan ända fram till 17.25! Halv sex, yaay! Och det är bara teorilektioner hela dagen, förutom sista lektion då vi har eget arbete i dans. Men då är det ju inte så viktigt att vara pigg och alert, då ska vi ju bara jobba med produktionen, vilket ingen av oss tycker är varken viktigt eller speciellt kul. Vi har knappt några raster heller, och lunchen är superkort. Men vem behöver en paus då och då? Inte jag i alla fall, med tanke på hur lätt och fridfullt jag somnar på kvällarna så får jag ju all den vila jag behöver på natten.

Helt underbart alltså! Oh, onsdagar! Längtar!


 


Kommentarer
Postat av: Linn

åååh ironin flödar <3

2009-01-11 @ 21:02:57
URL: http://linnyy.blogg.se/
Postat av: Saga

Va? Vadå...ironi? jag förstår inte vad du menar? ;)

2009-01-11 @ 22:09:14
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0