Oscarsgalan

Jag hittade mitt busskort. Det låg i en hög av kläder och skräp på golvet i mitt rum. Och det var ju kul. Det är bara det att jag redan har polisanmält det och skickat in en ansökan till SL om att få ett nytt, så det är säkert redan spärrat. Så typiskt mig. Så typiskt jävla mig.

Aja. Tjänade nästan åttahundra spänn igår, vilket såklart är lite plåster på såren... Snart ska jag iväg och dansa. Vi har vår sista klass med Karin idag, jag hoppas att alla dyker upp så att vi kan få ihop vårt nummer. Sen blir det Oscars night hemma hos Marcus. Hoppas bara att jag kan hålla mig vaken hela natten, fick inte så mycket sömn inatt. Jag får dricka en jävla massa kaffe helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0