LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!

Om det är någon som mot förmodan har missat att det är lov så vet ni det nu. Jag säger bara äntligen! Det kunde inte ha kommit en dag för tidigt! Speciellt efter den här veckan som har sugit ut varenda liten droppe kraft som fanns innuti mig. Kom just hem från ett fetstort historie- slasch kulturhistorieprov som väl inte gick sådär jättebra... Men nu är det i alla fall över! Nu får man sova i en vecka och sen när vi kommer tillbaks till skolan så är det produktionsvecka. Ah, jag kan inte fatta att vi har premiär om bara lite över två veckor!

 Yes. Nu ska jag snart iväg och sitta barnvakt. Imorgon ska jag jobba och sen ska jag hjälpa Sophia att servera på hennes mammas 55årsfest. Jag jobbar på jag, jag behöver nämligen all casch jag kan få. Tappade bort mitt busskorst i lördags... Och jag trodde jag var smart som köpte det på internet för då får man ett nytt. Men det är väl klart att jag har tappat bort kvittot där den lilla koden står som man behöver ha för att få ett nytt busskort. Så jag kommer inte att få ett nytt busskort. Jag kommer få köpa ett själv och det är inte billigt!

Jag blir så trött på mig själv!

 

Kommentarer
Postat av: Mammann

Och sen ska du städa ditt rum!!!!!! Hela lovet!!!!!!

Dumma unge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-21 @ 16:20:27
URL: http://mammann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0