Helgen

Lördagen den sjunde februari...

  • ...jobbade jag. Det vill säga hade dansklass med mina kära elever på danslinje A3. Tvingade dem är rulla höfterna, bland annat.
  • ...lärde min mamma mig att stoppa strumpor.
  • ...konstaterade jag till min förfäran att jag är för fin för att äta rester. Det är bara aldrig lika gott som det var från början!
  • ...lånade jag Klaras klackar från Monki när jag skulle ut, men hade på mig dem i kanske en kvart innan jag bytte tillbaks till gympadojjor. Det gjorde för ont i fötterna.
  • ...fikade jag med Nenelinnea på Wayne's.
  • ...var på spelning på Lava och såg bland annat Johans band
  • ...var på fest i Högdalen med bland annat Vilma. Festen var i en lägen på Skebokvarnsvägen, och det tyckte jag var ascoolt! Själva festen var dock inte så cool.
  • ...åt pommes och chokladmuffin på Burger King med Nicole innan vi tog pendeln tillbaks till Huddinge. Chokladmuffinsen var något av det vidrigaste jag smakat, jag råder er att aldrig smaka den!

Söndagen den åttonde februari...

  • ...tillät jag mig själv att för en gång skull sova ut och klev därmed inte ur sängen förrän vid kvart över tolv.
  • ...pluggade jag engelska.
  • ...pluggade jag matte.
  • ...pluggade jag spanska.
  • ...hade jag väldigt tråkigt.
  • ...tränade med C-gruppen. Fast det gjorde jag inte alls, jag satt brevid och tittade på för jag var fortfarande sjuk.
  • ...var det tjugo dagar kvar tills jag fyller sjutton.

C-gruppen. Bilder från träningen söndagen den åttonde februari nollnio.

Nora, Louise, Nikita och Hanife hoppar.


Sen lite stretch. Nikita, Sanna, Hanife, Nadja och typ Ericas ben tror jag.


Jenny och Karin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0