Du är så jävla fin idag



Jag upptäckte en sak igår: Mitt hår är väldigt rött! Eller väldigt orange, säg vad du vill. Men det är ju faktiskt en väldigt fin färg! Därför lovar jag att aldrig mer färga håret igen. Rött är bra. Jag kände mig rätt snygg igår över lag, vilket är ganska ovanligt.

När jag satt och fikade med Nea så fick jag beröm för min väska också. Det var en snubbe som undrade var jag hade köpt den och så ville han ta kort på den också. Jag fattade inte riktigt varför, för jag sa att jag hade köpt den Second Hand och chansen är därmed inte så stor att han hittar en likadan. Men sen kom vi fram till att han förmodligen hade en modeblogg. Han sa nämligen någonting om "Dagens fynd"...

Det är ju så himla roligt att få komplimanger av helt okända människor! Vi måste bli bättre på det där tycker jag. Om man ser någon som har jävligt snygga skor så ska man ju gå fram och säga det! Vem vet, det kanske gör hela den personens dag! Man vet ju själv hur glad man blir om någon säger att man har fin tröja till exempel, och det är nog likadant för de flesta. Så låt oss ta tag i oss själva nu och börja sprida lite glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0