Bajs.

Först det förste: Jag är ledsen att ni som läser min blogg måste stå ut med min crapiga grammatik och min stinkande stavning. Jag ber om ursäkt för alla de gånger jag har skrivit "är" istället för "att" och för alla de gånger bara hälften av ett ord har fått varit med i texten. Jag ska bättra mig. Jag ska läsa igenom min texter innan jag publicerar dem. För er skull. För mitt ryktes skull. Jag kan faktiskt prata bra sverige! Emellanåt.


För det andra: Kunde inte idag bara ha varit igår? Igår kväll var jag lycklig.

Idag är nämligen ingen kul dag. Jag måste städa. Jag måste plugga. Och ikväll åker Klara iväg och jobbar igen. I Dubai. Jag som har vant mig vid att ha henne hemma nu. Även fast vi inte har hunnit träffas så mycket den månaden hon har vaft semester här i Sverige (på grund av mitt fullspäckade schema) så har hon ändå varit här. Det har känts jävligt bra, tryggt. Rätt. Att hon ska till andra sidan jorden om några timmar är fel.

Så lite halvdeppig är jag. Därför vore det så bra om gårdagens klassfest hade varit ikväll, för det var så kul och det var så många fina människor och vi dansade och skrattade och pratade och jag var kär i livet och det hade fått mig att tänka på annat.

Jag ska vara med Klara idag, om inte hon ska träffa en massa andra människor. Men ikväll, ikväll får ni gärna rädda mig.



En av Agnes bilder från klassfesten:
Liv, Julia, Moa, Lova, Marcus, Jag och så Daisy nere i hörnet.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0