Att göra sig själv besviken. Steg 1

Ni vet sådana där människor som kan säga:
"När jag säger att jag ska göra någonting, då gör jag det också!"

Tjaa, jag är helt enkelt raka motsatsen till en person av den karaktären. För när jag säger att jag ska göra någonting så gör jag det inte. Det är så mycket som jag behöver få gjort, men jag verkar ha så fruktansvärt svårt att få tummen ur arselt och bara sätta igång. Jag måste ringa vårdcentralen till exempel. Något som jag har tjatat på mig själv att jag ska göra i en månad. Eller låsa upp mitt abonnemang som stängdes av för över en vecka sedan på grund av obetald faktura. Eller liksom... bara, plugga. Plugga till det där jävla spanskaprovet, för att försöka undvika att det går helt åt helvete.

Men nej! Jag bara gör det inte! Jag blir så trött på mig själv....




Bläääh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0