Vilken vecka är det?

Alla vi stackare som läser c-språk steg 3... Vilken jävla måndag alltså! Vi satt mellan 14.00 och 17.00 och skrev nationella idag och det kan jag säga att det var inte roligt! Jag talar ju bara för mig själv så klart men det gick faktiskt hur dålig som helst. Håller tummarna för G, på den nivån är det. Jag håller tummarna så hårt att snart blir de lila och ramlar av. Toppade dessa underbara tre provtimmar med att sitta kvar i datasalen till halv nio för att får klart min powerpoint presentation till datakunskapen. Sen blev jag utkörd av våran ständigt sura vaktmästare. (Mr Filch personifierad)

Tisdagen kommer att fyllas med dans. Vi ska ha scenisk improvisation med livemusik, det är jätteroligt! Sen ska vi besöka treorna när de har avancerad dansträning för att lära ut koreografi vi ska köra på dansen dag nästa onsdag. Sen ska jag repa, repa, repa. Mamma åker till Prag (eller var det på onsdag?)
onsdag vet jag inte vad som händer riktigt förutom att jag ska visa min powerpoint på datakunskapen då. Jag hoppas att vi får kompensation för spanskan... Mamsen drar till Prag. (eller om det var på tisdagen?)
Torsdag. Vanlig skoldag. Repa? Jag vet inte. Lindy hop på kvällen i alla fall. Om jag hinner, för klockan sju ska jag vara på Dansens Hus för att kolla på en föreställning vid namn Jerk.
Fredag. Nationella i engelska på morgonen. Intressekurserna i idrotten startar, najs! Efter kulturhistorian ska det repas och åter repas. Kvällen kommer att tillbringas hemma hos Vilma på inflyttningskalas.
Lördag. Dans, dans, dans, dans. Undervisar och repar, repar, reeeepaaar. Mamsen kommer hem från Prag.
Söndag. Repa ännu mer.  Träning med C-gruppen (Sassy dance!) och sen kommer förmodligen Klara hem.

Sen var det säkert någe mer där som händer som jag inte kommer ihåg. Nåväl!




Bild från Julias fest i lördags. Bara för att det var så najs, bara för att nästa helg kommer att bli lika härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0