Det är lov

Nu skulle jag egentligen iväg och repa till Läroverksfejden, men jag och Gabriella är visst de enda  som har orkat stiga upp i tid. Nio trodde jag att vi sa att vi skulle mötas, för då öppnar salarna i skolan, men det var visst lite för tidigt för vissa. Aja. Får väl ta en tupplur innan jag gör ett försök att åka iväg igen. Vi ska hur som helst repa hela förmiddagen. Sen ska jag iväg vid halv två för att klippa håret. Det har blivit så jävla slitet, trots alla inpackningar och grejer. Det blir ingen drastisk förändring, jag ska bara toppa och rensa bort det risiga. Ska bli skönt. Annars ska jag spara ut till så där långt hår jag hade när jag var fjorton, femton. Det var tider det. Fint hår hade man i alla fall.


Jag för nästan två år sedan, med lååångt hår!


Förresten så hade jag jättemysigt ute på landet! Hela måndagen var jättesolig, det var nästan sommar, så vi spenderade nästan all tid ute på verandan. Vi åt också en massa god mat och spelade spel och pratade och hade det så trevligt sååå. Jag kanske lägger upp lite bilder sen om Stina eller Vilma behagar skicka några till mig.

Kommentarer
Postat av: Ann

Tänk vad knäpp du var som klippte av dig det där vackra håret!

2009-04-10 @ 00:54:00
URL: http://mammann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0