Nu är jag trött

Jag är helt slut. Helt slutet. Det känns som att jag har dansat oavbrutet i två dygn. Förutom alla dansklasser i skolan idag och igår så har jag även dansat på kulturhistorian (barockdans, hehe) och på idrotten. Och sen har jag dansat lindy hop och repat; repat, repat till läroverksfejden. Imorgon fortsätter det med dansklass med A3 och sen ska jag repa ännu mer. Jag älskar det! Men som sagt, det tar ju lite på kroppen. Jag vill ta ett bad, men det går inte för vi renoverar badrummet just nu. Jag får nöja mig med en varm dusch.

Sen ska jag sova. För man ska tydligen vila typ dubbelt så mycket som man tränar. Om det är sant måste jag sova 10 timmar (plus de sju timmar jag inte hann med att sova efter gårdagens dansbravader) inatt. Vilket betyder att jag skulle ha gått och lagt mig vid klockan 14.00 idag.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0