Söndag

God morgon! Jag har verkligen sovit ut idag, det är inte ofta det händer. Så det var skönt. Mindre trevligt var det att se att det fina vädret är som bortblåst. Lite ledsen blev jag allt.
Gårdagen var rätt najs, trots att den ursprungliga planen gick i bitar. Det blev helt enkelt en kväll på Söder med Linda och Jenny och det var "guld", som de skulle ha sagt. Vi satt på SKinnarviksberget i timmar, ända tills det blev så mörkt att man inte såg handen framför sig.

Idag ska och Nea låna böcker på biblioteket och leta fakta till vårt svenskaföredrag som ska hållas veckan efter lovet. Sen ska vi också åka och handla mat till på måndag. För då bär det av ut till mitt landställe med Marcus och brudarna! Först ska Nea och jag sitta där ute och plugga och sen när de andra kommer ut ska vi umgås, laga mat och ha det treevligt, trevligt. Nea och jag ska göra efterrätten. Problemet där är bara att bland de som ska med ut finns det både gluten- och laktosintoleranta små barn. Så det kan bli lite knepigt att få ihop någonting bra. Jag tycker dock mest synd om de som ska fixa middagen, för de behöver räkna in att hälften av oss är vegetarianer också. Men det ordnar sig!

Nej, nu måste jag klä på mig. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linn

ooooh skinnis! <3

2009-04-05 @ 16:51:23
URL: http://linnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0