Måste. Vara. Fokuserad.

Jag har helt klart också en släng av ADHD eller liknande dysfunktionell störning. Att jag har koncentrationsproblem är i alla fall ett faktum. Av de fyra dansanalyserna jag hade hoppats på skulle vara klara nu en helt klar. Håller på med min andra här, men som ni kanske märker så går det inte så bra. Jag roar mig med att titta på bilder på min lillebror på facebook och konstaterade just att vi kanske är mer lika varandra än jag trodde... Han är väldigt söt, min bror, men det är inte utseendemässigt vi i så fall är lika.

Jag bör också nämna den ångest jag känner inför de kommande fem veckorna. Jag tror jag har sammanlagt fem nationella prov utspridda under den här tidsperioden. Men få inte för er att det är nog nej, nej. Skolan lever på att suga musten ur sina stackars elever, och snart finns inget kvar av mig. Mest orolig är jag för nationella i spanska nästa måndag. Sumpar jag det sumpar jag hela mitt spanskabetyg (för tro mig jag ligger inte speciellt bra till i det ämnet) och då har jag läst C-språk under ett helt läsår på utökat program (!!!!) helt i onödan. Det tolererar jag inte, så ni kan ju räkna med att jag kommer sitta med näsan djupt begraven i Puente och Alegría hela denna veckan. Det är så äckligt svårt bara, jag är verkligen ingen språkmänniska...

Vi får se om vi syns innan helgen, om inte så räknar jag med att ni har överseende och är förlåtande. Nu är det dags att återgå till Vibragera och min älskade dansanalys. God natt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Oj, ursäkta jag skrev till fel person :)



Fin blogg!

2009-04-13 @ 23:18:08
URL: http://johannaabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0