Vill man vara fin får man lida som in i helvete

Det var så oerhört charmigt att ta ett tåg från insparken igår som det inte gick någon buss till. Jag hade att välja mellan att vänta på nästa buss i en timme och tio minuter eller att gå hem. Jag valde det sistnämda. Men eftersom jag hade så fruktansvärt ont i fötterna efter att ha dansat runt i mina pumps hela kvällen (alltså ren och skär smärta!) så fick jag gå i strumplästen hela vägen. Det var kallt. Det var kallt och blött och inte alls kul.


Men ja, vad ska man säga? Insparken var okej. Det var OS i Kina-tema så man fick en goodiebag med chopsticks, komdomer och lyckokaka och lite annat smått och gott. Vi spelade rundpingis och dansade till livemusik. Jag ser fram emot bilderna som kommer att hamna på facebook på mig och Gabriella när vi ADHDdansade med någon snubbe... Det var kul, men det kan inte ha varit vackert...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0