Sovaaaa

Måndagar är tröttsamma dagar. Just den här måndagen har dock varit rätt kul i sig, men man kommer inte ifrån att skoldagen avslutas med en timme och tjugo minuter smärtsam spanska. Vi fick tillbaka vårat diagnostiska test vi gjorde för några veckor sedan. Och det var illa. Riktigt, riktigt illa. Bara fyra av oss hade lyckats få godkänt ens. Jag var inte en av dem. Tur som fan att det inte är betygsgrundande.

Sen ligger spanskan så jävligt till också. Sista lektionen på måndagar som är ren teoridag och åtta noll noll på onsdagar då vi också bara har teori. Heeela dagen. Jag hatar det. Jag vill ju kunna snacka spanska såklart, men... Och sen att det ska gå på det individuella valet också! Jag är nära på att sluta spanskan och få sovmorgon på onsdagarna istället. Men nej. Jag är en kämpe.

Dessutom så får jag inte hoppa av för min mamma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0