Så var man en liten aning rikare...

Den här helgen har faktiskt varit rätt så jävla najs! I fredags var jag hemma hos Moa i min klass med lite folk från kääära ES1A. Det var den bästa kvällen på mycket länge. Jag börjar inse mer och mer hur pass starka och fina människor det går i min klass. Varje dag händer det något nytt som lyser upp höstmörkret en aning. I takt med att jag lär känna folk bättre och bättre så tycker jag bara mer och mer om dem! Tre år is not enough! :)
Det var i alla fall ashärligt, och Moa bodde i en grym etagevåning på Fridhemsplan som var helt to die for. Vi bestämde oss för att starta ett dans- och teaterkollektiv i en liknande lägenhet när vi går ut gymnasiet.

I lördags plockade jag och familjen upp Nadja från dansen i vid ett och sen bar det av ut på landet. En granne där hade 40årskalas och jag och Nadja hjälpte till. Det var helt galet mycket att göra och rätt så kallt för festen var i en lada och.... eh, jag vet inte om ni har märkt det men det är liksom inte sommar längre. Men det var kul ändå! Nadjuffen och jag överrasskade med ett dansnummer under middagen och drog upp födelsedagsbarnen på "scenen" för att jamma lite! Det var sjukt uppskattat!

Idag har vi sovit så gott som hela dagen. Feeett skönt, men jag vet inte hur jag ska lyckas somna ikväll. Vi åkte tillbaks in till stan (sexhundra spänn mindre fattig) för att dansa med C-gruppen. Fan vad kul det är!! Jag vill ha meeeer!


Nu ska jag plugga spanska. Tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0