Oh yeah!

Just for the record: Nollningen igår var skitkul! Både själva nollningen och efterfesten, som by the way var på en båt! Det kommer att bli svårt att toppa den sen nästa höst, när det är dags för 93:orna att börja gymnasiet.

Idag åkte vi till Historiska Muséet med kulturhistorian. Det var första gången jag har varit på ett muséeum med en klass som verkligen var intresserad. Det var ashärligt! Sen efter skolan satt jag på medis med Aron en stund för att sen åka in till Huddinge och fika med Jenny och Linde. Mycket trevligt, mycket trevligt. Sen drog jag och vickade för Stina och trodde att klassen var en kvart längre än vad den egentligen var - så jag missade min buss med typ två minuter.

Men min kära mor kom och hämtade mig och nu är jag egentligen skitstressad för jag ska käka och duscha och fixa mig jättesnabbt för att sen åka iväg till Münchenbryggeriet på Södras inspark! Om femtio minuter går bussen... Damtamtaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0