Och så har jag jätteont i ryggen!

Tisdagar är trevliga dagar! Kanske för att  jag bara har matte och dans på tisdagar...? Ja, det är nog därför. Heh. Och så har vi ju klassråd också!

Idag på klassrådet bestämde vi vad vi ska ha för tema på skolfotot. Och ja. Eh. Vi ska vara klädda i svarta kultursnobbkläder, ja men ni vet, smala jeans och basker. Typ. Polotröja... Ja, och sen så ska vi hålla i varsin bulle från caféet för de är så fantastiskt goda och för att vi gillar att vråla "Bulle! Bulle! Bulle!" så fort vi går på rast. Fråga mig inte varför. Jag vet inte varför.

Men det var inte det jag ville prata om! Jag skulle berätta att jag åkte hem till Aron efter skolan idag och att det var jättejättetrevligt och att jag har saknat den människan jättemycket. Han må vara konstig men hos Aron är man trygg. Det känns så bra att veta att han alltid finns där liksom... :)

Och sen skulle jag säga att jag gjorde illa fossingarna på Danscenter sen, men vem bryr sig? Nu ska jag duscha och kolla på finalen av American Idol! Heja David!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0