Jäklar i min låda

Igår hade Alice sitt sextonårskalas. (Söder möter Huddingekalas) Det var rätt trevligt. Ja, tills det började ramla in massa folk som hon inte kände och som inte kände henne. Men har man hemmafest så har man. Det hände ingenting jättejobbigt eller hemskt som hände, men är det så synd att se att folk är så respektlösa. Jag blir lika förvånad och besviken varje gång. Tursamt nog så visade det sig att Alice var en jäkel på att köra ut obehöriga ur huset. Men sen så njuter hon ju av att bossa runt med folk också, så det var väl ingen större överraskning.




Det blev faktiskt inga bra bilder alls från kvällen. Tyvärr alltså. Kameran var med men åkte bara upp typ två gånger och då blev bilderna bara bläh. Men här är i alla fall en suddig en på Alice i sin Hello Kitty-partyhatt och med paraplydrink! Fancy, fancy!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej söta Saga!

Kom förbi och hälsa på någon gång! Har precis startat upp terminen med 56 st hemska (små!)7:or. Men de växer väl upp de också...?



Saknar er! Ibland iallafall! Hoppas att plugget går som det ska och att lederna och musklerna håller för allt dansande! Kram/Helena G

2008-09-29 @ 23:10:53
Postat av: Saga

Helena! :) Hej!

Oj, haha, det låter kul hörrudu. Nejmen de kan väl inte vara värre än vad vi var? Eller... kan de det?



Jag håller knappt, men det är ingen större fara! Kommer absolut förbi någon gång, tänkte på det idag faktiskt... Tills dess, hälsa alla från mig! Kram, kram

2008-09-30 @ 22:08:08
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0