Jag har en sån sorglig känsla i magen



Det blev många bilder idag! Den här bilden föreställer Klara i Alperna. Hon är ute på äventyr hon, jag avundas henne något så enormt mycket. Hon ringde upp min mamma från Frankrike idag, för att gratta henne på födelsedagen. Alla skulle ju naturligtvis prata med henne dåra. Men inte jag. Orkade inte. Men jag råkade höra hennes röst genom telefonen när hon pratade med farmor, och det var jättejobbigt. Jag har börjat sakna henne sådär äckligt mycket igen. Jag kom på nyss hur länge hon har varit borta och hur mycket hon har missat. Det har hänt en del saker i mitt liv som jag så gärna hade velat att hon skulle ha tagit del av. Och jag hade gärna velat ta del av hennes liv och allt hon har gjort där ute i vida världen. Men man kan inte alltid få som man vill...

Min fina, fina Klara. Fy fan vad jag saknar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0