En liten present

Jag och min mamma har haft lite quality time idag. Om jag tänker efter så träffar jag inte min familj speciellt mycket under veckorna. Så det var trevligt! Vi fikade lite och shoppade lite på Skrapan Basaren och så pratade vi en massa. (bland annat om det som föregående inlägg handlar om) Jag köpte en del grejer idag som jag behöver, till exempel en ny necissär. Men även lite grejer som jag inte behöver alls lika mycket. Läs kläder. Fyndade ett par t-shirtar på OneOff. En var ekologisk faktiskt... Och så köpte jag lite ekologiskt, bio-dynamiskt godis. Mums...


Men eh, ja, det jag skulle berätta var att när jag kom hem igen så stod det en ny garderob i mitt rum! Och då menar jag inte en ny lika med att den gamla var borta. Utan min pappa hade fyndat en garderob på blocket som är likadan som den jag redan har. Han har klagat en tid på att mina kläder ligger överallt i mitt rum och då har jag klagat tillbaks på att de faktiskt inte får plats i min garderob! Den är faktiskt jätteliten.

Så då bestämde han sig för att jag skulle få en ny garderob. Så nu har jag två. Yeah!

Kommentarer
Postat av: Mammann

Nessesär är den korrekta stavningen! Faktiskt.

Ska vi inte ta och möblera om lite på ditt rum, nu?

Det är lite konstigt med två garderober i bredd. De kanske borde byta plats med bokhyllan eller nåt? Tänk om du får plats med vilstolen från vardagsrummet... Jag menar, du använder ju aldrig skrivbordet, så det skulle man ju kunna kasta ut, bara.

Tänk lite, skissa en del, så bär vi omkring sen.

2008-09-22 @ 16:13:17
URL: http://mammann.se
Postat av: Saga

Vid bokhyllan får de nog inte plats, de är för breda och för djupa. Man kommer inte kunna öppna dörren. Men du har rätt... skrivbordet tar ju upp lite onödigt mycket spejs.

2008-09-22 @ 20:29:38
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0