Det har bara börjat

Tiden bara flyger iväg och imorgon är det fredag. Herregud... Och inte blir man yngre heller. He he he. Igår var som sagt en bra dag, en glad dag. Speciellt på kvällen... ;)

Jag var på teater igen. Anledningen till att jag kan gå på teater så mycket är att min kompis Aron, (som jag har vuxit upp med) hans mamma jobbar på Stadsteatern och brukar få ett tjugotal biljetter till olika premiärer och genrep och så. Och då brukar hon bjuda med mig och ibland brukar hon också fråga om jag har några vänner som vill hänga på. Så Nadja brukar följa med ibland, och nu har ju massa teatermänniskor i min klass som mer än gärna går på gratis teater.. Så igår följde Nadja och Sophia, Moa och Marcus med och såg Barabbas. (På bilden är vi på väg dit... vi kom för sent, det var mycket, mycket pinsamt. Vi skämdes massor)

 

Idag är det torsdag och då är det tre timmar dans på schemat. Kärlek, kärlek. Idag hade vi kontaktimpro i grupper om sex, och vi skulle blunda.  Det var hur kul som helst!  Allting gick faktiskt mycket lättare och smidigare när man inte såg någonting. Jag och Lova lyckades tydligen göra någoting ashäftigt, hon lyfte upp mig med hjälp av ena foten bara och jag var typ i spagat i luften... Eller hur det nu var. Jag hörde bara hur alla skrek helt plötsligt. Och det var ju kul, men man hade ju velat se det själv. :P



Nio av fjorton fantastiska dansare i min klass!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Alla skådespelare, publik och teatern väntade bara på ER. ajabaja! Haha skoja! ;D

2008-09-27 @ 14:28:13
Postat av: Spiderchick

spexigt =)

2008-09-27 @ 21:52:34
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Lilla fågeln

Hahaha, håller med Saga, det va jävligt pinsamt! Men det gick ju bra tillslut :)

En grym kväll för övrigt..

2008-09-28 @ 23:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0