Kulturen flödar

 


Mer teater idag. Yes box, idag såg vi Nathan den vise på Stadsteatern. Den var faktiskt jättebra och scenografin var grym! Dessutom var det ju rätt passande att se den just nu då den handlade bland annat om judar.

Apropå det, botdags-sockerlöftet går bra. Glömde dock bort mig vid lunchen idag och drack äppeljuice. Det var någon klunk bara, men ändå. Inte bra. Men nu har jag erkänt i alla fall! Och jag har ändå klarat av första dagen bra tycker jag! Imorse till exempel, åt jag gröt med äpple i. Bara en sån sak! Jag har inte heller köpt något i cafeterian i skolan eller fikat någonting på hela dagen, trots att mång "fiktillfällen" har dykt upp. Så det känns bra.

Nu väntar sängen och imorgon är det fredag! Är dock inte så pepp som sig borde, för denna helgen ska jag sitta med näsan i skolböckerna så mycket som det bara går. Halleluljah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0