Isn't she lovely



För att illustrera dagens aktivitet har jag valt att visa er en bild från i somras när jag målar gäststugan. Jag vet att jag är väldigt snygg, speciellt John Lennonbrillorna klär mig väldigt mycket. Tack, Kajsa, för denna underbara bild...

Dagens aktivitet: Ommålning av rum.

Väggarna i mitt rum har haft en förskräcklig vaniljgul färg så länge jag kan minnas och jag har velat måla om ungefär lika länge. Men jag har inte haft tid. Förrän nu! Så runt 11.00 imorse satte jag och underbara, fantastiska Nadja igång att spackla. Nu är hela första lagret klart och jag ska gå ner och börja på nästa strax.

Fina, fina Nadja! Det hade faktiskt aldrig gått utan henne för min pappa är i Barcelona och min mamma är ytterst upptagen! Nadjuffen går ju måleriprogrammet också, så det är ju perfekt! Man har till och med fått lite proffstips, och det är ju inte helt fel!

Nej, it's time to go back to work.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Om man publicerar en bild som man inte själv har rättigheterna till, då måste man åtminstone tala om vem som tog bilden!

2008-10-27 @ 21:07:36
Postat av: Saga

Så där då...?

2008-10-27 @ 22:59:13
URL: http://artichoke.blogg.se/
Postat av: Nadja

Åhh! Lilla saga då, vad söt du är!:D Du gjorde bra ifrån dig! Hur blev resultatet då? är det vittvittvitt nu?

2008-10-28 @ 11:33:52
URL: http://junnarp.blogg.se/
Postat av: Saga

Tack! Nej det är ju inte det. Jag hoppas att ett lager till is enough... för nu är det fortfarande lite gult. Och så kan vi ju inte ha det :P

2008-10-28 @ 20:56:56
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0