Du måste slå tillbaka. Hårt.


Idag var jag och min syster på tjuvlyssnats förhandsvisning av Låt den rätte komma in. Den var över mina förväntningar, men jag kan ändå tänka mig att boken är mer spännande än filmen. Har dock inte så stor lust att läsa den, nu när jag  vet hur det slutar!

Det är rätt chill den här veckan. Har bara en dansanalys att skriva. Apropå det: vi hade samtal med vår lärare i Dans och Gestaltning i tisdags, för att se var vi ligger och så. Till min stora förvåning så var han jättenöjd med mig, och jag fick höra massor av positiva saker som jag inte hade någon aning om. Jag trodde inte alls att jag presterade så bra i danssalen som han sa att jag gör, så det var uppfriskande att höra. Men tekniken behövde finslipas lite, jag måste ha mer kontroll över min kropp. Så det ska jag jobba på! Det är så kul att utvecklas!

Japp. Vad händer mer då? Ska se Cullbergbaletten på Dansens Hus på fredag (eller om det var torsdag...?), på lördag ska jag jobba och sen blir det maskerad plus dubbel födelsedagsfest. Jag tror jag vet vad jag ska vara nu men jag ska kika lite i min syrras garderob först. På lovet har jag inte mycket planerat, förutom två muséebesök och att jag ska måla om mitt rum. Vilket påminner mig om en grej... Haha! Hm...



Kommentarer
Postat av: Nadja

Vill du ha hjälp med att måla eller? ha - ha.

Vad ska du vara för något nu då?? :)

2008-10-22 @ 23:11:08
URL: http://junnarp.blogg.se/
Postat av: Saga

Ja. Hur kunde du veta det? Jag skulle ju fråga dig ju! Eller ja, jag hade tänkt fråga dig om du kunde visa hur man gör. Med spackel och allt. För pappa åker till Barcelona imorgon... :P



Sen så får du jätteägrna hjälpa till också, men bara om du vill. Det finns ju roligare saker att göra på lovet liksom...

2008-10-23 @ 18:53:04
URL: http://artichoke.blogg.se/
Postat av: Kajsa

MM. Kratta löv och skriva omdömen och rätta matteläxor. Happy happy joy joy!!

Om du ska till dansens hus imorgon kan du ju inte komma till mig? Vill du låna min fina labrock?

2008-10-23 @ 22:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0