Bloggtorka

Den här veckan går för långsamt, tycker jag. Det gillar jag inte. Jag vill att det ska vara som föregående veckor, det är måndag och så knäpper man med fingrarna och så helt plötsligt är det fredag. That is how I like it.
Men nu har jag knäppt med fingrarna åtskilliga gånger och det är fortfarande onsdag.

Ja, ja.
Imorgon, torsdag, blir det mer teater. Colin Nutleys Cabaret, på Stora scen.
På fredag ska jag, om jag hinner, käka lunch på Globala Gymnasiet med Alice. De har ju grym vegetarisk mat där, till skillnad från Södra... Sen blir det till hjälpa Sophia lite med nyårsfesten för det ska ju bli judepartajande för hela slanten! Eller, ja, kanske inte riktigt hela slanten efter som jag ska upp tidigt nästa morgon. Har extra dansträning med C-gruppen och danslinje B från klockan 12.00 på lördag morgon och sen ska jag jobba direkt efter. Det lär bli kul men.. 12.00 en lördagmorgon! Ni förstår säkert varför det bär emot lite. På kvällen ska jag käka middag hos mig faster och sen ska vi se Footloose! Söndagen kommer att offras till mer skolarbete och mer dans.

Så. Nu vet ni. Nu behöver jag inte höra av mig förrän på måndag hä hää.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Sluta klaga, jag är där varje lördag kvart över elva. Hahah, bra jobbat det där med socker saken! Jag är stolt över dig! ;)

2008-10-13 @ 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0