Äntligen fredag!

Så var den helvetesveckan slut. Tack så mycket. Dansen och skolan sliter på mig både fysiskt och psykiskt. Men än har jag inte kastat in handduken! Det är så tråkigt bara att man aldrig ska behöva få vara helt lugnt, att den där orokänslan alltid ska ligga och puttra nere i magen. Jag får ju skylle mig själv lite också, min studieteknik är ju inte den bästa. Det ska bli ändring på det dock, det har jag lovat mig själv. Men eftersom jag tog mig igenom högstadiet utan att behöva plugga mer än kvällen innan provet (eller skriva uppsatsen dagen innan deadline) så vet jag ju liksom inte hur man gör när man pluggar på riktigt!

Som sagt. Jag ska skärpa mig. För min egen skull.

Den här veckan med alla prov och läxor och inlämningar är i alla fall slut nu, idag var första gången på sjukt länge som jag inte hade väskan fullproppad med läxor på vägen hem. Skönt. Lite matte blir det dock i helgen, får inte halka efter där, eftersom Mattekurserna tar slut fortast. Men annars är jag ledig!



Måste bara berätta att jag och Alice åkte till vår gamla skola idag och hälsade på Janne och Helena! Det var faktiskt jätteroligt! De saknar oss jäääättemycket! Host. Eller inte.
Nu ska jag koreografera lite och sen ska jag iväg till Dansens Hus för att kolla på Cactus Bar med dansarna i min klass! Wei!

Kommentarer
Postat av: Helena

Visst gör vi det! Lite lagom sådär... Men det var roligare att träffa er på fredagen än Max, Daniel H och Felix sent på kvällen när vi hade jobbfest. Hoppas ni vill komma snart igen! Kram/H

2008-10-26 @ 13:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0