Aldrig mer se och bara njuta

Nu vet jag i alla fall vad jag inte ska bli när jag blir stor. Och det är dansanalytiker. Fy fan vad det är svårt! Jag kan inte skriva en dansanalys! Jag har suttit i flera timmar nu och det går bara inte! Fenomenologi hit, prioriterad gestalt dit och orienterad rymd och upplevelser och huvudslingor med utövare och rymd och element och allt vad det nu är... Svårt! Det är vad det är! 
Det löser sig nog säkert så småningom. Jag ska flumma ihop något, så blir det bra med det.





Kommentarer
Postat av: Sara

åh, jag har jättelätt för att skriva dansanalyser. :) Har fått mvg på varenda en sen ettan, tror jag bestämt. Det kanske är min dolda talang, haha. Hoppas att det går bättre för dig snart. :)

2008-10-26 @ 17:20:44
URL: http://www.sigurt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0