Vaffan är Saga!?

En liten sammanställning av vad som händer imorgon och i övermorgon. De som är intresserade av vad fan jag håller på med kan ju läsa om ni vill men alltså, eh, det här är ju mest för min egen skull egentligen. Så jag får någon slags överblick Min almenacka är så överklottrad med grejer att jag måste sitta med förstoringsglas och ordbok när jag ska se vad jag ska göra... Nå väl!


Torsdag
- Matte 08.20 - 09.10
- Genomgång av ljud och ljus till danstreornas föreställning Tre Punkter 11.00 och framåt.
- Kulturhistora 14.30 - 16.20
- Se Allt om min mor på Stadsteatern 19.00

Fredag
- Skola 08.30 - 13.10
- Träna traditionell kinesisk dans 13.30
- Vara med på genrep av Tre Punkter 14.00 - 16.00
- Se GöteborgsOperans Balett på Dansens hus 19.00
- Sedan direkt till Jespers 18årsfest.

Festen är en maskerad med temat Så här kommer du aldrig se mig igen. Jag ska nog vara hemmafru...


Kommentarer
Postat av: Sara

Fan vilket roligt tema på fest. Jag hade typ klätt ut mig till barbie/ Paris Hilton. haha :D

2008-11-12 @ 20:36:25
URL: http://www.sigurt.devote.se
Postat av: Nadja

Hahah, hemmafru, det är så att jag skrattar här hemma själv.:P

2008-11-12 @ 22:55:24
URL: http://junnarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0