jag önskar eder alla en fröjderfull helg!

Fredagen är här! Skönt va? Jag kan dock inte riktigt säga något för jag har redan varit hemma i två dagar på grund av sjukdom. Ganska skönt att få sova ut på morgonen och sitta och plugga i lugn och ro.

Min helg är ett pussel som jag inte riktigt vet hur jag ska få ihop. I morgon ska jag jobba och plugga alla språk jag läser och sen ska jag sitta barnvakt hela eftermiddagen plus kvällen. På söndag ska jag träffa Sophia och plugga ännu mer språk plus matte. Det är ju nationella nästa vecka, hip hip horay! Sen blir det helkväll med The C ladies. Först extraträning på Fullersta bio, sen ska vi käka middag tillsammans och sen har vi träning igen. Låter ju som en bra helg, inte sant? Grejen är bara att jag egentligen måste plugga mycket mer än vad jag har planerat in. Alltså mycket mycket mer. Jag borde ha pluggat mer den senaste veckan än vad jag har gjort också.

Ja, jag har slarvat med plugget men jag har en mycket bra anledning till det. Det är nämligen så att min syster Klara, ni vet hon som har bott utomlands i ett år? Hon kom hem förra fredagen för att tillbringa två hela veckor hemma i Sverige. Och då umgås jag ju så klart med henne än sitter och tragglar med matten liksom. Det är inte det nyttigaste för mig och min utbildning, det medger jag. Men vem vet hur lång tid det tar innan jag får träffa henne igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0