Jag stressar upp mig för ingenting

Fan vad irriterad jag blir när jag inte vaknar förrän 12.30. Ställde jag inte alarmet på 10.00? Jooo! Men tror ni inte att mobilhelvetet dör mitt i natten? Det låter som en väldigt dålig bortförklaring, jag vet, jag vet. Men det är faktiskt sant.

Nu tror ju jag såklart, tidspessimist som jag är, att jag inte kommer hinna allt som skulle hinnas med idag. Jag har cirka fem timmar på mig innan Nadja, Jenny och Nikita kommer hit (vi ska prova scenkläder och sen ska vi åka tillsammans till dansen). Fem timmar är jättelång tid, men inte i mitt huvud. Jag måste plugga matte, svenska, spanska och historia och dessutom så har jag ett solo att koreografera till på torsdag och jag har inte ens börjat. Det blir en timme per grej typ. Jag hinner ju inte ens börja innan jag måste börja med nästa grej! Fan.


Men. Det tråkigaste är nog ändå att solen redan har börjat gå ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0