HElvete.

Men åh, vilken fantastiskt start på dagen! Ja, jag säger ju då det. Inte bara är det så att jag aldrig somnade igår kväll, det gick bara inte, utan jag gick också upp nästan lite extra tidigt imorse för att hinna göra mig klar i lugn och ro för en gångs skull.

Men självklart, så heter man Saga Olivia Matsdotter Carlsson så lyckas man missa bussen i alla fall. Fast än jaghade gott om tid på mig! Det är så självklart att jag promenerar ner för gatan bara för att se bussen passera mitt framför näsan på mig.

Ja! Vad kul! Vilken fantastisk, underbart, otroligt fantaaastisk dag detta kommer bli! Speciellt med tanke på att jag har fått cirka fyra timmars sömn inatt! Nej, nu ska jag ge mig av så jag inte missar nästa buss också.


Adeiu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0