Det klirrar i kassan

Jag börjar känna mig lite mindre utfattig nu. Idag har jag cashat in sjuhundra riksdaler svart på lite hederlig barnpassning. Dessutom så har jag, tack vare den fantastiska uppfinningen DVD:n, faktiskt kunnat plugga lite samtidigt! Imorgon ramlar studiebidraget in på kontot också, och så tog min danskurs som jag leder slut idag så i slutet på denna månad så får jag min efterlängtade lön!

 Och väl är väl del för snart är det ju jul och endast Gud vet vad jag måste punga ut för den kommande månaden. Jag får ont i girigbuken bara jag tänker på det. Ett par grejer som jag faktiskt vet att jag måste betala inom en snar framtid är nya linser och biljetter till Peace & Love. Jag hoppas verkligen att jag kommer att ha råd med detta. En ny vinterjacka vore inte heller helt fel...

Jepp. Sänghalmen kallar, jag måste sussa riktigt gott i natt för att kunna pallra mig upp tidigt i morgon för att studera! Lär ju bli kul! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0