Tjabbalabba

Nu har det i princip sjunkit in. Jag har ingen klass längre, jag tillhör ingen skola längre. Och det är så det ska vara.

Gårdagen tillbringade jag med ännu äldre klasskompisar. Började med leka med Nadja och senare stötte vi ihop med Jenny och Linda. Det var najs, de människorna är fina.


Nu är jag så sjukt jävla trött så ni anar inte. Jag har fått runt två, tre timmar sömn i natt. Kul. Verkligen. Stod och stekte pankakor klockan sex imorse, hehe. Jag ska nämligen till Skansen idag med Tobias, och då ska vi äta pankakor till lunch!


Sen ska jag dra till Huset i Parken. Dagen kommer att bli lovely. Hoppas jag. Ska det bli sådär kukvarmt idag igen? Jag orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0