Sådant ni visste, eller inte visste, förut

MITT LIV
Vad heter du?  Saga Olivia Matsdotter Carlsson
Vart bor du?  Huddinge
Kan du köra moppe?  Ja men typ, fast jag har inget moppekort
Vad spenderar du dina pengar på?  Dansen, mat, andra användbara produkter och vätskor
Festar du?  Jag går på kalas.
Brukar du bli för full?  Ja, vad tycker ni?
Antal kuddar i sängen?  Fem.
Gillar du att baka?  Gillar och gillar. Jag gillar att äta smeten!
Mc donald's eller burger king?  McDonalds. Kallar du dig min vän men inte redan visste det är det illa.
Är du allergisk mot något?  Nej, faktiskt inte.
Åker du kommunalt?  Ja, det gör jag.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk?  Jag dricker inte mjölk, jag tycker att det är äckligt.
Nästa mål i ditt liv?  Ta studenten med åtminstonde nästan lika bra betyg som jag fick när jag gick ut nian.
Hur svarar du i mobilen?  Beror på vem det är som ringer. Är det Jennifer säger jag "Gudfadern." t.ex. Annars är det oftast "Hallå."
Vad heter din bästa vän?  Alejandra Meneses Marshall. But you can call her Al.
Hur gammal är din mamma?  Femtio år ung.

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng?  Jaa, jag dåra. Intressantare än så blir det liksom inte.
Såg dig gråta?  Typ... Alla som var med på skolavslutningen?
Fick dig att gråta?  Janne? Hahahahaha
Du gick på bio med?  Jävlar, det var ett tag sen. Med i helgen blir det Martina och Elin!
Du gick på stan med?  Har inte varit i stan på aslänge. Men det blir väl Tobias dåra.
Skällde på dig?  Alice.
Skickade ett e-mail till dig?  Meh åh. Säkert Facebook.

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det?  Inte när någon vettig person har tagit mig på allvar i alla fall.
Tagit droger?  Nej!
Sovit naken?  Ja!
Klappat en säl?  Nej!
Kallat någon slyna? Ja!
Varit kär?  Ja!
Kört bil?  Nej, men jag har växlat åt mamma när hon kört.
Fjällvandrat? Ja!
Haft sex?  Ja!
Haft ett jobb? - Ja!
Ramlat i ett trappa? Ja fy fan!
Fått en hundvalp?  Nej!
Inte ätit någonting på en hel dag?  Ja!


STUFF
Är du ensam nu?  Beror på vad man menar med ensam. Jag är inte ensam i huset, men jag är ensam som så att jag inte är i ett förhållande just nu. Men jag känner mig inte så ensam för det heller.
Vill du gifta dig?  Vet inte!
Vill du ha barn?  Ja!
Hur ser framtiden ut?  Ljus, jag tror på framtiden mer än jag tror på igår.

FAVORIT
Glass?  McDonaldsglass med chokladsås. Men det visste ni också.
Musik?  Jag lutar ju mest åt rockhållet dåra.
Film?  Åhåhåå, har massor. Men tecknat: Lejonkungen. Ej tecknat: Donnie Darko och The Prestige och Moulin Rouge
Färg?  Grön.
Stad?  Stockholm, faktiskt. Det är jävligt trevligt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0